Expand Large Baner i Expand Mobile Rectangle nowymi formatami reklamy mobilnej HandyNet

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl (Agora) pojawiły się nowe formaty reklamy mobilnej umożliwiające prezentację produktu bez konieczności posiadania własnej strony mobilnej (landing page).

km
km
Udostępnij artykuł:

Dostępne w ofercie biura reklamy Gazeta.pl i sieci HandyNet nowe expandowane kreacje Expand Large Baner oraz Expand Mobile Rectangle to reklamy w formacie rich media, pozwalające na prezentowanie większej ilości treści. W momencie rozwijania reklama przykrywa treści redakcyjne, dopasowując się do ekranu smartfona. Tym samym oferuje większą powierzchnię dla treści reklamodawcy. Format ten rekomendowany jest przy kampaniach wizerunkowych, podczas których może zastąpić landing page.

Pierwsza kampania używająca expandowany format Expand Large Baner jest realizowana od 22 listopada br. dla marki Škoda w serwisach grupy Gazeta.pl. Można ją zobaczyć m.in. w serwisach mobilnych Gazeta.pl, Wyborcza.pl czy Moto.pl.

grafika

Dostawcą rozwiązania technologicznego jest firma MediaMind.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA