Experian Hitwise: Google w górę, Yahoo i Bing tracą

Google miało w listopadzie bieżącego roku 71,57 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,97 pkt. proc. w porównaniu z październikiem - wynika z danych firmy badawczej Experian Hitwise. Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: Yahoo Search (15,39 proc. udziału w rynku), Bing.com (9,34 proc.) oraz Ask.com (2,65 proc.). W porównaniu z październikiem, wzrost udziału w rynku oprócz Google odnotowała także wyszukiwarka Ask.com - o 0,03 pkt. proc. Tymczasem spadki zanotowały Yahoo Search i Bing.com, odpowiednio o 0,75 i 0,23 pkt. proc. Z kolei pozostałe 52 monitorowane przez Experian Hitwise wyszukiwarki miały w listopadzie tego roku łącznie tylko 1,07 proc. udziału na amerykańskim rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"