Partner of Promotion za obsługę udziału Polski w Expo w Dubaju dostanie ponad 4 mln zł

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu na działania komunikacyjne i towarzyszące udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubaj - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa opiewa na kwotę 4,08 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oprócz Partner of Promotion oferty w przetargu złożyły agencje: BERM, Hill&Knowlton Poland oraz MSL Group.

Umowę z Partner of Promotion podpisano na kwotę 4,08 mln zł netto (bez VAT).

Planowana współpraca z agencję obejmie 12 zadań, m.in. zadania z zakresu media relations, działania promocyjne w social media, organizację wydarzeń, a także inne aktywności, które wykonawcy mogą proponować w ramach oferty przetargowej.

Cele komunikacyjne projektu wynikają z założeń zawartych w Koncepcji Programowej udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju i odnoszą się zarówno do działań skierowanych do odbiorców zagranicznych, jak i do polskiej opinii publicznej.

Partner of Promotion wesprze Polską Agencję Inwestycji i Handlu w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej poprzez wzrost świadomości nt. kluczowych sukcesów w obszarach gospodarki, nauki i kultury (prezentacja osiągnięć Polski w dziedzinach będących tematami Wystawy).

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zapowiadała zwrot kosztów udziału w postępowaniu dla pięciu najwyżej ocenionych podmiotów. Po 5000 zł netto dla trzech pierwszych najwyżej ocenionych agencji, a po 2000 zł netto dla dwóch kolejnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek