Facebook poprzez platformy Blueprint i Learn How będzie szkolił marketerów i przedsiębiorców

Facebook udostępnił dwie platformy edukacyjne przeznaczone dla biznesowych użytkowników serwisu. Blueprint jest przeznaczona do szkolenia agencji i marketerów, a Learn How ma pomagać początkującym reklamodawcom i małym firmom w poznaniu mechanizmów rządzących Facebookiem.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Według informacji podanych przez Facebook, Blueprint jest rozwiązaniem kierowanym do agencji reklamowych i marketerów poruszających się w środowisku social media. Platforma stanowi zbiór informacji dotyczących zarówno podstawowych mechanizmów, takich jak optymalizacja kampanii reklamowych, jak i bardziej zaawansowanych strategii - na przykład wykorzystania materiałów wideo do skutecznego realizowania założonych celów.

grafika

W ramach Blueprint dostępne są systemy certyfikacji, szkolenia, a także 35 dostępnych online kursów. Obecnie uruchomione są jedynie te ostatnie, wszystkie w języku angielskim. Skorzystać z nich może każdy z użytkowników Facebooka za pomocą tradycyjnego komputera, jak i urządzeń mobilnych. W przyszłości mają pojawić się także inne wersje językowe kursów Blueprint, nie wiadomo jednak czy będzie wśród nich także wersja polska.

grafika

Drugie narzędzie oferowane przez Facebook nosi nazwę Learn How i jest przeznaczone dla początkujących reklamodawców oraz niewielkich firm. Zadaniem tej platformy jest zapoznanie użytkowników z mechanizmami funkcjonowania reklam w serwisie. Informacje zgromadzone w bibliotece Learn How mogą być wykorzystane zarówno jako kompleksowe kursy online, jak i odpowiedzi na konkretne pytania i problemy użytkowników.

Miesięczna liczba aktywnych użytkowników Facebooka na koniec grudnia 2014 r. wynosiła 1,39 miliarda (więcej na ten temat).

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

TVP szykuje benefis Jacka Fedorowicza. Na scenie gwiazdy kabaretu

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Rusza rekrutacja do IAA Polska Marketing Masterminds. W gronie mentorów Brzoska, Kieli i Olechowski

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Metro i Mój Dom z pozytywnymi decyzjami KRRiT

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z

Duolingo wprowadza nową platformę reklamową dla pokolenia Z

Nowości w radiowej Jedynce. Leszek Jażdżewski poprowadzi "Kwestię sporną"

Nowości w radiowej Jedynce. Leszek Jażdżewski poprowadzi "Kwestię sporną"