Facebook zapowiada nowe przyciski „lubię to” bez kciuka

Wkrótce społecznościowe przyciski Facebooka przybiorą nową formę. Nie będzie już w nich charakterystycznego kciuka do góry.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Zmiany dotyczą zarówno przycisków „lubię to”, jak i pełniących nieco inną funkcję guzików udostępniania. Przygotowanie nowej wersji zajęło 6 miesięcy, w trakcie których zadbano o to, by wyglądała ona równie dobrze we wszystkich wersjach językowych Facebooka.

Zamiast znanej grafiki podniesionego kciuka na nowych przyciskach znajdzie się białe logo Facebooka. Sam element będzie miał natomiast ciemnogranatowe tło - takie jak górna belka nawigacyjna serwisu. Nowa wersja ma być w ciągu najbliższych tygodni stopniowo wdrażana kolejnym użytkownikom.

grafika

Przycisk „lubię to” powstał w 2010 roku. Od tamtego czasu umieszczono go na ponad 7,5 mln stron, a każdego dnia jest tam wyświetlany łącznie 22 mld razy. Zmieniając jego wygląd twórcy serwisu chcą aby stał się uniwersalny od strony technicznej, bardziej czytelny i wyrazisty.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"