Przychody Feeders Agency wzrosły o 78 proc., zysk do 434 tys. zł

Agencja reklamowa Feeders Agency w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 78,1 proc. do 5,36 mln zł oraz zysku netto z 358,7 do 434,5 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Przychody Feeders Agency wzrosły o 78 proc., zysk do 434 tys. zł

Na zeszłoroczne wpływy Feeders Agency złożyło się 4,38 mln zł z kraju i 973,6 tys. zł z zagranicy.

Agencja blisko specjalizuje się w marketingu internetowym, m.in. w komunikacji w social media i branded content. Działa od jesieni 2018 roku, współpracuje z 2012 Agency.

W ub.r. Feeders Agency realizowała kampanie m.in. marek Olej Kujawski, Kotlin (z udziałem Piotra Cyrwusa), Alpro (z Agnieszką Radwańską), oraz Łowicz (z Mirosławem Zbrojewiczem).

W efekcie przetargów pozyskała obsługę Volkswagena, Cinema City i Bosch Home oraz przedłużyła umowę na obsługę banku BNP Paribas Polska. https://www.wirtualnemedia.pl/bank-bnp-paribas-przedluza-wspolprace-z-feeders-agency,7170718102083201a Jesienią agencja zyskała nową identyfikację wizualną.

Koszty 86 proc. w górę

Wydatki operacyjne Feeders Agency zwiększyły się rok do roku z 2,61 do 4,86 mln zł, czyli o 86,4 proc. Wartość sprzedanych towarów i materiałów poszły w górę z 1,29 do 2,24 mln zł, a koszty usług obcych - z 777,3 tys. zł do 1,82 mln zł.

Nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 426,4 do 560,1 tys. zł, na zużycie materiałów i energii - z 79,6 do 97,3 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 35,1 do 112,8 tys. zł.

W górę poszły też wyniki zyskowności agencji. Zysk sprzedażowy zwiększył się z 397,5 do 493,2 tys. zł, zysk operacyjny - z 397,5 do 487,5 tys. zł, zysk brutto - z 396,7 do 484,4 tys. zł, a zysk netto - z 358,7 do 434,5 tys. zł.

Po 26 proc. udziałów Feeders Agency mają Przemysław Bogdanowicz i Maciej Marasek, a po 24 proc. - Jakub Szczybelski i Jakub Sagan.

Na początku czerwca wspólnicy zdecydowali, że zysk netto firmy z ub.r. zostanie przekazany na jej fundusz zapasowy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?