FireFly Interactive zastępuje FireFly Technology

Agencja FireFly Technology zmieniła nazwę na FireFly Interactive. Ma to podkreślać poszerzoną ofertę firmy w zakresie marketingu internetowego, m.in. w social media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

- Początkowo oferowaliśmy technologiczne wsparcie dla działań 360 stopni realizowanych w ramach FireFly Group. Kolejnym etapem rozwoju całej grupy jest zintensyfikowanie działań w obszarze dwukierunkowej komunikacji z konsumentem i stworzenie brandu wyspecjalizowanego w tym zakresie - tak powody rebrandingu FireFly Technology na FireFly Interactive przedstawia Michał Borychowski, CEO agencji. Firma realizowała już projekty z zakresu social media i interactive dla takich klientów jak m.in. Bank BPH, GE Money, LOT, Burger King, KFC i Nike. - Teraz chodzi nam o rozwój oferty i podkreślenie naszych mocnych kompetencji w tym obszarze - podkreśla Borychowski. FireFly Interactive zyskała nowe logo, które ma symbolizować żywotność i interaktywność, oraz claim „Be really social & interactive on line”. Pełny rebranding agencji został wdrożony z początkiem października. Klientami FireFly Interactive są już Bank BPH, dla którego agencja realizuje akcję Zwykły Bohater (więcej o niej), oraz Ambasada USA, dla której agencja prowadzi działania w social media.

Komentarze (1)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"