„Flesz” z największym spadkiem sprzedaży w I półroczu

W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły straciły, a najwięcej - „Flesz”. Najmniejszy spadek zanotowało zaś „Show”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 233 091 egz. W porównaniu do I półrocza ub.r. była ona niższa o 18,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 9,7 proc. i średni wynik na poziomie 200 841 egz.

Na podium znalazła się jeszcze „Viva!” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się w ciągu roku o 24,93 proc. do 120 497 egz.

Z kolei największy spadek w rankingu, wynoszący 37,12 proc., odnotował magazyn „Flesz” (Edipresse Polska), którego średni wynik w I półroczu br. uplasował się na poziomie 104 994 egz. Tytuł ten w zestawieniu spadł z miejsca trzeciego na czwarte.

*- dane „Gali” dotyczą tylko okresu od stycznia do maja br., bo wydawnictwo nie przesłało jeszcze deklaracji za czerwiec br.

W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie także było „Party” z wynikiem na poziomie 212 479 egz. po spadku o 28,98 proc. Zajmujące drugie miejsce „Show” zanotowało spadek o 13,13 proc. do 190 423 egz.

Wszystkie tytuły w czerwcu br. miały niższą sprzedaż ogółem niż w czerwcu ub.r., a najwięcej stracił „Flesz”. Jego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 30,81 proc. do 99 595 egz.

Pismo „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) nie zostało już ujęte w zestawieniu, bo ostatni raz w cyklu dwutygodniowym ukazało się 16 kwietnia br. jako podwójny numer. Od połowy maja br. magazyn ten jest miesięcznikiem - pierwszym numerem w tym cyklu było wydanie czerwcowe.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?