Fortuna Playerem Onnetwork się toczy

Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej „Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!” stworzył niestandardowy „klikalny” Branding Playera w kształcie litery „L” zwanym potocznie „L-ką” lub „eLON-em” (nazwa własna).

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Fortuna Playerem Onnetwork się toczy

Wspomniana „L-ka” to interaktywny, niezasłaniający wideo obszar reklamowy, przebiegający wzdłuż dolnej i lewej krawędzi materiału wideo.

Główną zaletą takiego rozwiązania jest umieszczenie „klikalnego” obszaru reklamowego bezpośrednio w Playerze Onnetwork, który pozostaje aktywny zarówno podczas emisji spotu reklamowego, jak i wyświetlania contentowego materiału wideo premium, w tym przypadku sportowego. Dzięki temu użytkownik ma możliwość przejścia na stronę z ofertą w dowolnym momencie oglądanego materiału wideo.

„Onnetwork ma wszystko, by realizować innowacyjne i skuteczne kampanie wideo w internecie. Oparty na własnej technologii Player wideo, który jest zaimplementowany obecnie w ponad 1200 witrynach w kraju w połączniu z najlepszymi programistami na rynku pozwala nam wdrażać w krótkim czasie nawet takie rozwiązania, jakich jeszcze nie było.” – dodaje Adrian Wojtaszek, Chief Sales Officer.

Interaktywny Branding Playera można zobaczyć m. in. na portalach: 90minut.pl, gol24.pl, sportowy24.pl, dieroten.pl, goal.pl.

Onnetwork jest firmą technologiczną, która umożliwia wydawcom online zarabianie na treściach wideo, a reklamodawcom realizowanie kreatywnych i oryginalnych kampanii reklamowych.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"