FT zachęca do reklamowania

Gazeta Financial Times uruchomiła kampanię reklamową zachęcającąfirmy, aby nie obcinały swoich reklamowych budżetów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania wystartowała w kilka dni po opublikowaniu raportuInstitute of Practitioners In Advertising (IPA) o nazwieBellwether, który pokazał, że w III kwartale b.r. brytyjskie firmyobcięły swoje budżety marketingowe na niespotykaną dotąd skalę -informuje serwis Brand Republic.

Obejmującą prasę, internet i nośniki outdoor kampanięprzygotowała agencja DDB London. Polega ona na dostarczeniuodbiorcom serii wiadomości odnoszących się do aktualnej sytuacjigospodarczej z wykorzystaniem dotychczasowego hasła reklamowegopisma 'We live in Financial Times'.

"Ta nowa inicjatywa nie mogłaby być bardziej aktualna. Wspieraona argument, że obcinanie wydatków reklamowych w czasach recesjidaje znaczącą przewagę konkurencji. Istnieje poważny dowód abyzasugerować, że firmy nadal inwestujące w reklamę w trudnychczasach wychodzą z nich silniejsze niż te, które tego nie robią" -stwierdził Frances Brindle, dyrektor ds. globalnego marketingu wFinancial times.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska