Garfield w kampanii Goodyear i Dunlop

W internecie i prasie startuje kampania reklamowa opon Goodyear iDunlop. W akcji podkreślającej zaawansowanie technologiczne tychmarek wykorzystywany jest wizerunek kota Garfielda 2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa opon Goodyear i Dunloppokazuje zastosowane w nich innowacyjne technologie na przykładziedwóch wybranych marek. I tak pierwszy wariant kreacji podkreśla, żeopona Goodyear UltraGrip Performance 2 w niezależnych testachuzyskuje lepsze wyniki w hamowaniu i kontroli niż konkurencyjnemarki. Przekaz graficzny wykorzystuje wizerunek kota Garfieldaznanego z kreskówek i komiksów. Z kolei layout promujący oponęDunlop SP Winter Sport 3D informuje, że zastosowana w nim TouchTechnology zapewnia doskonałą przyczepność i hamowanie orazprzyjemność jazdy i najlepsze osiągi.

Akcja obejmuje prasę (tygodniki opinii, m.in. "Newsweek" i"Polityka", czasopisma motoryzacyjne, m.in. "Auto Świat" i "AutoMotor i Sport", miesięczniki life-style'owe, m.in. "Logo" i"Playboy"), internet (najpopularniejsze portale, m.in. Onet.pl,Wp.pl i Gazeta.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, m.in.plakaty i ulotki), a 12 października rozpocznie się w telewizji(TVP, TVN, Polsat, kanały z pakietu AtMedia). Kreację kampanii -zaplanowanej do połowy listopada - przygotowały Goodyear DunlopTires Polska i agencja reklamowa S4, natomiast zakupem mediów zająłsię dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska