Glossy Media z nowym pakietem tematycznym „Wnętrza”

Oferta internetowej sieci reklamowej dla kobiet Glossy Media powiększyła się o nowy pakiet tematyczny „Wnętrza”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Glossy Media z nowym pakietem tematycznym „Wnętrza”

Pakiet „Wnętrza” jest jedenastym w ofercie Glossy Media. Ma umożliwić reklmodawcom dotarcie do konsumentek zainteresowanych trendami wnętrzarskimi. W jego skład wchodzą m.in. serwisy czterykaty.pl, domiwnetrze.pl i wnetrzarium.pl.

Glossy Media jest siecią reklamy internetowej, której grupą docelową są kobiety. Należy do Agory i współpracuje z ponad 140 serwisami internetowymi oraz forami i blogami.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami