GLS klientem agencji Insignia, Qczaj w kampanii

Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GLS klientem agencji Insignia, Qczaj w kampanii

Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, który odbędzie się 8 września w Krakowie  - marka GLS jest jednym z jego sponsorów.

Influencer w roli głównej

Opiera się na 2 filarach. Jednym z nich jest konkurs na Instagramie, z Qczajem w roli głównej. 

Drugi filar kampanii to komunikacja treningu dla uczestników Poland Business Run – agencja Insignia przygotowała landing page z wideo treningowym. 

- Zdecydowaliśmy się na zaproszenie Qczaja, jako głównego bohatera kampanii, jako że jest to postać bardzo charyzmatyczna. Jest szeroko znany właśnie jako trener, a przy tym jest dowcipny i zabawny, a zależało nam na lekkiej komunikacji, pasującej do kampanii opartej na haśle “Zrób Dobry Ruch” - mówi Natalia Rączka, influencer manager, Insignia.

W kampanii wykorzystywane są działania programatyczne oraz działania na platformach social mediowych: Facebook, Instagram oraz TikTok.

Akcja konkursowa potrwa do początku września, a cała kampania do momentu biegu, który zostanie rozegrany 8 września w Krakowie i będzie brał w nim udział Qczaj.

Insignia realizowała akcję dla GLS związaną z biegiem Poland Business Run już w 2023 r. W tym roku przygotowuje kampanię o tej tematyce po wygranej w przetargu GLS na ten projekt.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez QCZAJ (@qczaj)

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję