ROZWIŃ

„Gogglebox 11” hitem TTV. Reality-show wiceliderem rynku w 16-49

Jesienne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” ogląda średnio 609 tys. widzów, o 93 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Tak olbrzymi sukces tego programu wynika z udanej adaptacji brytyjskiego formatu, która była możliwa dzięki prawdziwym i wyrazistym uczestnikom - mówi nam Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
13 komentarzy
„Gogglebox 11” hitem TTV. Reality-show wiceliderem rynku w 16-49
fot. TTV

Jedenasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można w poniedziałki o godz. 22.00, począwszy od 2 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu wyniosła 609 tys. osób, co przełożyło się na 6,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sedzia-anna-maria-wesolowska-ttv-opinie-ogladalnosc,7170842878166657a ##

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 2 września br. Przyciągnął on uwagę 780 tys. osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ttv-nadawca-spolka-stavka-wyniki-finansowe-w-2018-roku-przychody-o-polowe-w-gore-16-2-mln-zl-zysku,7170857395308161a ##

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format zyskał 93 tys. widzów. Dziewiątą serię „Gogglebox. Przed telewizorem” po trzech odcinkach śledziło 516 tys. osób, co przełożyło się na 5,02 proc. udziału w grupie 4+ i 8,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

grafika

TTV w paśmie emisji programu zajmuje czwarte miejsce w całym rynku telewizyjnym. Z kolei w grupie 16-49 stacja jest wiceliderem.

- To jest fantastyczna sytuacja mieć na antenie jedenasty sezon programu, który na początku wywoływał uśmieszki pełne politowania, a dziś prowokuje tylko do dobrej zabawy przed telewizorem. Tak olbrzymi sukces tego programu wynika z udanej adaptacji brytyjskiego formatu, która była możliwa dzięki prawdziwym i wyrazistym uczestnikom, którzy w naturalny sposób komentują to co widzą w telewizji - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.

grafika

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych. W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background
Komentarze (13)
Marcin86g
6 lat temu

Gunwo, kto to ogląda

Sandzi
6 lat temu

Tylko że oglądalność spada na łeb NA szyję ale jakie media taka rzetelność ,😁

yu
6 lat temu

bełkot

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

"Darek Stolarz Remont w 3 dni" w październiku w Polsat Café

"Darek Stolarz Remont w 3 dni" w październiku w Polsat Café

Publicis wygrywa globalny budżet mediowy Aldi

Publicis wygrywa globalny budżet mediowy Aldi

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group