ROZWIŃ

Google Maps pozwala tworzyć listy miejsc i dzielić się nimi ze znajomymi

Google zapowiedział w aplikacji Google Maps nową funkcję pozwalającą na współdzielenie ze znajomymi listy miejsc. Dzięki temu możliwe jest polecanie innym użytkownikom konkretnych lokalizacji czy umawianie się w wybranych miejscach.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Google Maps pozwala tworzyć listy miejsc i dzielić się nimi ze znajomymi

O nowej opcji wprowadzanej w Google Maps koncern Google poinformował na swoim blogu zaznaczając, że będzie ona wprowadzania stopniowo dla wszystkich użytkowników systemów Android oraz iOS.

Zapowiadana funkcja polega na tym, że w trakcie zapisywania konkretnego miejsca na mapie użytkownik otrzymuje możliwość dodania go do listy lub stworzenia nowego spisu zawierającego tę lokalizację.

Istnieje możliwość dzielenia się stworzonymi w ten sposób listami ze znajomymi. Jak tłumaczy Google aby tego dokonać użytkownik musi przejść w aplikacji do zakładki Twoje miejsca, a następnie wybrać określoną listę i udostępnić ją znajomym.

Nowa funkcja pozwala użytkownikom zaprezentować innym odkryte przez siebie ciekawe lokalizacje czy umawianie się w konkretnych miejscach.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu