Google wprowadza narzędzie Analytics 360 Suite dla marketerów

Google oddał w ręce marketerów nowe narzędzie o nazwie Analytics 360 Suite. Mam ono pozwalać na szybką ocenę zachowań klientów i skuteczności kampanii oraz lepsze dopasowanie działań reklamowych do preferencji użytkownika.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Google wprowadza narzędzie Analytics 360 Suite dla marketerów

W komunikacie zapowiadającym Analytics 360 Suite Google podkreśla, że wprowadzenie tego narzędzia jest odpowiedzią na oczekiwania marketerów. Większość z nich uważa bowiem, że obecnie dostępne rozwiązania analityczne wobec rosnącej liczby danych pochodzących z różnych źródeł stają się zbyt skomplikowane w obsłudze.

Według Google Analytics 360 Suite pozwoli określić czy niektórzy klienci częściej kupują dany produkt niż pozostali oraz czy na stronę sklepu trafili dzięki wpisaniu zapytania w wyszukiwarkę Google. W kilku prostych krokach można będzie następnie stworzyć kampanię AdWords kierowaną właśnie do tej grupy konsumentów i dostosowaną do ich potrzeb. Reklamodawca zyska także szansę na zaangażowanie większej liczby użytkowników, którzy mają np. podobne zainteresowania do osób, które już skorzystały z danej oferty przy pomocy DoubleClick Bid Manager. W ten sposób zaprojektowana i szyta na miarę kampania reklamowa stanie się użyteczna dla konsumentów dzięki dostarczeniu im informacji, których szukają i przefiltrowaniu nieciekawych dla nich treści.

Google zapewnia, że nowe narzędzie dostarczy reklamodawcy użytecznego wglądu na temat zachowania konsumenta, ale nie wygeneruje większej liczby danych. Umożliwi np. określenie, która reklama spowodowała największy wzrost sprzedaży lub która wersja strony internetowej okazała się najbardziej przyjazna dla użytkownika. Dzięki takiej ewaluacji możliwa będzie natychmiastowa reakcja i zaimplementowanie zmian w poszczególnych elementach kampanii, tak aby stały się lepiej dopasowane do użytkownika.

Komentarze (2)
Marek
4 lata temu

Proszę nie pokazywać więcej tych ludzi na zdjęciu.

YKK
4 lata temu

Tak z samego rana Kłeczkiem i Kowalskim dajecie po oczach. Aż mnie zemdliło...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"