Grono Worldcom PR Group poszerza się o trzech członków

Sieć niezależnych firm PR Worldcom Public Relations Group przyjęłado regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa) trzy agencjepartnerskie: Sund Kommunikation, Dialog Company i SponaCommunications.

mb
mb
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Nowi członkowie zostali oficjalnie przyjęci podczas jesiennegospotkania Worldcom EMEA w Palma de Mallorca. Agencje musiałyprzejść restrykcyjny proces kwalifikacyjny, ich przedstawicielewzięli udział w warsztatach z zakresu wykorzystania mediówspołecznościowych, utrzymywania rosnącego poziomu oraz doradztwa wobliczu światowego kryzysu gospodarczego.- Z przyjemnością powitaliśmy Sund, Dialog i Spona, które spełniłysurowe standardy jakości Worldcom'u - mówi Crispin Manners, prezesWorldcom EMEA.

Sund Kommunikation to szwedzka agencja zajmująca się komunikacjąkorporacyjną. Specjalizuje się w relacjach z instytucjami UE, PR-emfinansowym, ochroną zdrowia, IT i nowymi technologiami orazturystyką. Ma swoje biura w Malmo, Sztokholmie i Goteborgu.Słoweńska Dialog Company działa w Ljubljanie, Sarajewie,Bośni-Harzegowinie oraz w Belgradzie. Jej oferta obejmuje obsługę wzakresie B2C, B2B, doradztwa kryzysowego i relacji inwestorskich.Spona Communications jest chorwacką agencją zajmującą sięstrategicznym i biznesowym doradztwem w zakresie PR, jejspecjalnością są: relacje z instytucjami UE, PR ochrony zdrowia,IT/nowe technologie, turystyka.

Aktualnie, w regionie EMEA, Worldcom skupia 33 agencje. Całagrupa ma 104 przedstawicielstwa w 134 miastach na całym świecie.Worldcom PR Group istnieje od 1988 roku. W Polsce jejprzedstawicielem jest Glaubicz Garwolińska Consultants.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"