Grupa Blix z nowym business development directorem

Mateusz Dąbrowski został nowym business development directorem w Grupie Blix, działającej w obszarze aplikacji zakupowych i reklamy natywnej.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Grupa Blix z nowym business development directorem
Mateusz Dąbrowski

Mateusz Dąbrowski będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy. Ma m.in. rozwinąć nowe kanały i pozyskać strategiczne partnerstwa, a także zaimplementować nowoczesne technologie i narzędzia.

– Jego dogłębna znajomość rynku FMCG, retail oraz mediów, a także umiejętność budowania trwałych relacji z kluczowymi partnerami sprawiają, że jest najlepszym wyborem do realizacji strategii sprzedażowej BLIX-a. Ponadto wyróżnia się zdolnością wdrażania innowacyjnych rozwiązań w sprzedaży. To pozwoli nam jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiadać na potrzeby klientów oraz dynamicznie rozwijać swoją ofertę w obszarze mobile marketingu i Retail Media – komentuje Marcin Lenkiewicz, wiceprezes zarządu Grupy Blix.

Dąbrowski ma m.in. 6-letnie doświadczenie w budowaniu sprzedaży w ramach RTB House, wprowadził także na rynek nowe produkty, dedykowane górze lejka. Przed RTB House pracował w Marsie, Nielsenie i Jerónimo Martins.

– Te wszystkie doświadczenia dają mi wszechstronny wgląd w rynek. Decyzja o dołączeniu do Grupy BLIX była dla mnie naturalnym krokiem w karierze. Imponuje mi, że jej rozwój polega na współtworzeniu sukcesu sprzedażowego swoich klientów. Uważam, że rozwiązania w obszarze retail media mają ogromny potencjał rozwoju w nadchodzących latach, a Grupa BLIX dysponuje unikalnym know-how, które pozwala skutecznie rozbudowywać usługi w odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku – mówi Mateusz Dąbrowski. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny