Grupa SARE ze wzrostem wpływów i dwa razy wyższym zyskiem netto

Zysk netto wyższy o 111 procent oraz przychody na poziomie 27,5 miliona złotych - to wyniki finansowe Grupy SARE w trzech kwartałach br. Największymi motorami wzrostów są spółki Salelifter oraz INIS. - Wyniki pokazują, że cele które sobie stawiamy są bardzo ambitne, ale w pełni osiągalne - podkreśla Tomasz Pruszczyński, prezes firmy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Grupa SARE ze wzrostem wpływów i dwa razy wyższym zyskiem netto

W raportowanym przez Grupę SARE okresie trzech kwartałów br. zanotowała ona przychody w wysokości ponad 27,5 mln zł, co stanowi wzrost o 53 proc. w porównaniu z takim samym okresem w ub.r. W tym samym czasie zysk netto zwiększył się o 111 proc. przekraczając kwotę 2,9 mln zł.

Z kolei w samym III kwartale przychody SARE ze sprzedaży zamknęły się kwotą wyższą niż 8,2 mln zł - to o 37 proc. więcej rok do roku. Wyższy był także kwartalny zysk netto grupy, który osiągnął poziom 840 tys. zł, co oznacza 69 proc. stopę wzrostu.

- Wyniki po trzech kwartałach 2015 roku pokazują, że cele które sobie stawiamy są bardzo ambitne, ale w pełni osiągalne. Kolejny raz dowiedliśmy, że Grupa SARE jest w stanie utrzymywać wysoką dynamikę wzrostu w długim terminie - podkreślił w komunikacie Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu SARE SA - Zaraportowane wyniki po trzech kwartałach 2015 roku są lepsze niż wyniki całego 2014 roku, który przecież także był rekordowy.

SARE podkreśla, że na dobre wyniki finansowe duży wpływ miały rezultaty dwóch spółek wchodzących w skład Grupy - Salelifter oraz INIS. Ta pierwsza po trzech kwartałach br. wykazała wzrost przychodów o 236 proc., natomiast w wypadku INIS wskaźnik ten osiągnął poziom 150 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały