Guacamole reklamowane jako „lek na całe zło” na Super Bowl

Firma Avocados From Mexico na Super Bowl przygotowała prześmiewczy spot poświęcony popularnemu przysmakowi - guacamole.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterem humorystycznego spotu meksykańskiej firmy jest Chris Elliott, znany z sitcomów amerykański aktor, scenarzysta i reżyser. Elliott zwraca się w pierwszych sekundach spotu bezpośrednio do widzów – pyta czy czasem czują się źle, bez energii. Następnie przedstawia „cudowny lek” na te problemy - awokado. - Owoc można dodawać do każdej potrawy i jest źródłem szczęścia - dodaje aktor.

Reklama zostanie wyemitowana w amerykańskiej telewizji podczas transmisji Super Bowl. Za jej przygotowanie odpowiada agencja reklamowa GSD&M.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"