Hand Made wspiera debiut rynkowy sosu sojowego Maggi

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za launch nowego produktu Nestle Polska - sosu sojowego Maggi.  Start kampanii zaplanowano na połowę lutego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hand Made wspiera debiut rynkowy sosu sojowego Maggi

Agencja Hand Made zajęła się kompleksową obsługą kampanii od idei, przez sesję zdjęciową, po kreację filmów promocyjnych, stronę www, formaty reklamowe oraz całą komunikację w mediach społecznościowych. Nowy sos sojowy Maggi dostępny jest już w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Jej start zaplanowano na połowę lutego br.

Przyprawy Maggi, w tradycyjnej dotychczas dostępnej formule były ostatnio reklamowane w ub.r. hasłem „Daj się zaskoczyć”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy