Havas Media Group Conference po raz ósmy

W czwartek 20 listopada br. w Warszawie odbędzie się VIII edycja Havas Media Group Conference, poświęcona zagadnieniu "organic marketing".

km
km
Udostępnij artykuł:

Podczas konferencji temat "organicznej" komunikacji, w której dopasowanie jej treści i nośników do odbiorcy decyduje o jego zaangażowaniu i przekazaniu komunikatu dalej, zgłębi dziewięciu prelegentów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski.

Ponadto przedstawione zostaną wyniki pierwszej fali badania "Meaningful Brands" w Polsce. Dotychczasowe światowe wyniki wskazują, że 75% marek na świecie i 95% w Europie mogłoby zniknąć z rynku i większość konsumentów nie zmartwiłaby się z tego powodu. Uczestnicy wydarzenia będą mogli dowiedzieć się dlaczego Polacy nie chcą żyć bez czekolady Wedla, kremu Nivea i tanich zakupów, oraz jakie czynniki wpływają na lojalność wobec marek w naszym kraju.

VIII edycja Havas Media Group Conference odbędzie się 20 listopada 2014 r. w Centrum Multimedialnym Muranów. Partnerami konferencji są RMF, AMS, Havas Worldwide Warsaw, Media & Marketing Polska, WirtualneMedia.pl, Onlight, LunarSix i Villa Foksal. W dotychczasowych siedmiu edycjach udział wzięło 1500 uczestników i 50 prelegentów z 12 krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?