Havas Media wygrała przetarg marki Triverna

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja mediowa Havas Media będzie obsługiwać kampanie telewizyjne marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Havas Media wygrała przetarg marki Triverna

Dom mediowy Havas Media będzie odpowiedzialny za planowanie, optymalizowanie i zakup powierzchni do kampanii telewizyjnych klienta. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Pierwsza kampania promocyjna Triverna.pl rozpocznie się wraz z początkiem stycznia. Będzie miała charakter wizerunkowy oraz sprzedażowy.

Triverna.pl to platforma internetowa z ofertami hotelowymi i SPA.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?