Havas Media wygrała przetarg marki Triverna

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja mediowa Havas Media będzie obsługiwać kampanie telewizyjne marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Havas Media wygrała przetarg marki Triverna

Dom mediowy Havas Media będzie odpowiedzialny za planowanie, optymalizowanie i zakup powierzchni do kampanii telewizyjnych klienta. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Pierwsza kampania promocyjna Triverna.pl rozpocznie się wraz z początkiem stycznia. Będzie miała charakter wizerunkowy oraz sprzedażowy.

Triverna.pl to platforma internetowa z ofertami hotelowymi i SPA.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS