Paweł Modzelewski na czele nowej agencji - Havas Play

Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Group, która debiutuje właśnie na wybranych czterech światowych rynkach, w tym w Polsce. Jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze social media, technologii, gier, muzyki, sportu i szeroko pojętej rozrywki oraz analityki danych. Na czele jednostki w Polsce staje Paweł Modzelewski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paweł Modzelewski na czele nowej agencji - Havas Play

Havas Play to globalna sieć agencji, która ma umożliwić markom aktywizację w punktach styku konsumentów i ich pasji – od sztuki i technologii, po zdrowie i dobra konsumpcyjne. To wyspecjalizowana sieć w grupie Havas, która kompleksowo łączy dotychczasowe kompetencje i specjalistyczną wiedzę takich działających w ramach grupy zespołów jak Havas Sports & Entertainment i Socialyse. Havas Play łączy je w jednym miejscu, wykorzystując dodatkowo narzędzia rynkowe oraz własne (Converged), jak również autorską metodologię Havas Play Measurement opartą na zestawie narzędzi i na wskaźnikach Media Experience (Mx), dzięki czemu efektywnie mierzy wpływ fanów na daną markę.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marta-zakrzewska-kisiel-havas-media-group-poland-consulting-director ##

Paweł Modzelewski kieruje Havas Play w Polsce

Na czele Havas Play w Polsce stanie Paweł Modzelewski jako head of Havas Play. Dotychczas odgrywał rolę head of Socialyse Raportuje bezpośrednio do Beaty Magdziarz, chief digital officer.

– Cieszę się, że Polska jako jeden z kluczowych rynków obok Holandii, Singapuru oraz środkowego wschodu, została wybrana do inauguracji marki Havas Play. To niesamowita szansa rozszerzenia portfolio naszych usług oraz wzmocnienia współpracy z najważniejszymi partnerami i twórcami. Havas Play tworzy niesamowitą relację marki z konsumentem poprzez zintegrowane aktywacje i współpracę, mierząc przy tym efekt tych działań, co obecnie jest kluczowe. To świetna oferta, która właśnie wychodzi na polski rynek i nie tylko – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer w Havas Media Group.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/havas-hyundai-kia-nowa-umowa ##

Havas Play wykorzystując interdyscyplinarną wiedzę swoich ekspertów, gwarantuje mix efektywnych strategii, idei, kreatywności, produkcji, zarządzania projektami i dystrybucji. Obejmując szereg takich usług jak branded entertainment, partnerstwa, influencer marketing, gaming, metaverse, experiental marketing, wydarzenia na żywo, sponsoring, social media, content marketing oraz rozrywka, a wszystko to, by wzmocnić doświadczenie marki z konsumentem w duchu filozofii Meaningful Brands. W ofercie jest także metodologia Havas Play Measurement, który umożliwia pomiar aktywacji marki i jej wpływ na efektywność oraz zwrot z inwestycji.

Wdrożenie marki Havas Play to element strategii transformacji cyfrowej całej grupy Vivendi, w tym Havas Village, obejmującej Havas Media Group oraz Havas Creative Group.

– Dzięki zasobom Vivendi, Havas Play ma wyjątkową przewagę, która kształtuje podstawowe elementy procesu planowania, w tym wykorzystanie danych i szczegółowy wgląd w zachowanie fanów i konsumentów oraz zaawansowaną analitykę, która wspiera proces decyzyjny. To oferta jakiej jeszcze nie było na polskim rynku – Havas Play łączy konsumentów z markami wykorzystując ich pasje poprzez influencer marketing, partnerstwa, media społecznościowe, muzykę, filmy, gry, czy też współpracę z najlepszymi talentami ze strefy kultury i mediów – mówi Paweł Modzelewski, head of Havas Play w Havas Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"