Heinz reklamuje keczup w wersji Zero

Agencja Peppermint przygotowała kampanię pod hasłem “Heinz Zero - dla tych, którym nie trzeba słodzić”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heinz reklamuje keczup w wersji Zero

Agencja Peppermint przygotowała dla marki Heinz kampanię produktową, podkreślającą walory smakowe produktu Heinz Zero, bez dodatku cukru. Jej realizacja odbyła się w ramach stałej współpracy z marką.

Kampania pod hasłem "Heinz Zero - dla tych, którym nie trzeba słodzić" skupiła się na budowaniu świadomości marki oraz promowaniu jej produktu bez dodatku cukru. Głównym celem było wyeksponowanie unikalnych cech smakowych Heinz w wersji Zero i przekonanie konsumentów, że smak jest równie wyjątkowy jak w tradycyjnym Heinz, z tą różnicą, że jest on bez dodatku cukru.

Agencja Peppermint odpowiadała za kompleksową strategię komunikacyjną, opracowanie kreatywnej koncepcji kampanii oraz produkcję assetów wizualnych. Kampania skoncentrowała się głównie na kanałach cyfrowych, w tym na platformach social media takich jak Meta, Instagram, TikTok oraz YouTube. Stworzone materiały wizualne powstały dzięki sesji zdjęciowej oraz shootu video powstałych we współpracy z domem produkcyjnym Las Rąk. Kampania obejmowała intensywne działania promocyjne i komunikacyjne skierowane do szerokiej grupy odbiorców. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"