Helena Smoczny i Tomasz „Owca” Zieliński w agencji Endless

Do zespołu kreatywnego agencji Endless dołączyli Helena Smoczny, senior art director oraz copywriter Tomasz „Owca” Zieliński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Tomasz „Owca” Zieliński z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat. Zdobywca złotego lwa w Cannes, zielonego ołówka D&AD, kilkunastu mieczy KTR i statuetek Effie oraz kilkudziesięciu innych nagród na festiwalach w kraju i za granicą. Do niedawna Zieliński pełnił funkcję Associate Creative Directora w agencji DDB. Wcześniej pracował między innymi w Ogilvy, Leo Burnett, Publicis Poland czy Saatchi & Saatchi.

Od kiedy pamiętam „Owca” pracował w czołowych polskich agencjach, gdzie tworzył największe kampanie i zdobywał najważniejsze nagrody. Teraz jest częścią zespołu Endless i jestem przekonany, że tak naprawdę dopiero się rozkręca   – mówi Franciszek Toeplitz, jeden z założycieli agencji.

Zieliński tworzył kampanie dla największych marek - m.in. McDonald’s, T-Mobile, Wedel, Millennium Bank, Orange, Plus, Renault, Toyota, US Pharmacia czy UPS.

Jednym z kluczowych członków zespołu kreatywnego jest również Helena Smoczny, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych i doświadczona senior art director.

Smoczny tworzyła już w agencji kampanie dla TVN czy Polpharma. Ponadto współtworzyła najważniejsze w tym roku prezentacje przetargowe agencji. Wcześniej pracowała w agencjach DDB i Grey.

- Z Heleną Smoczny pracowałem przed laty w DDB, gdzie wspólnie tworzyliśmy kampanie dla McDonald’s, w tym pierwszą płatną kampanię reklamową na Instagramie w Polsce, czy niezapomnianą platformę „Niestraszki” dla PZU – uzupełnia Tytus Klepacz, zarządzający zespołem kreacji Endless wspólnie z Franciszkiem Toeplitzem. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem