Herbaty Big-Active reklamowane hashtagowo

Rozpoczęła się kampania reklamowa trzech wersji smakowych herbat Big-Active. Działania przygotowały i koordynują agencja San Markos i dom mediowy Mediacom.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Herbaty Big-Active reklamowane hashtagowo

Akcja skierowana jest przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet z dużych miast. Prezentowane są w niej trzy warianty herbat Big-Active: zielona, czerwona oraz czarna, które mają być kojarzone ze słowami-kluczami: relaksem, energią i fit. Na potrzebę działań promocyjnych wykorzytano hashtag #bigactive, promujący markę w mediach społecznościowych.

grafika

Działania prowadzone są w social media, m.in. na oficjalnym fanpage‘u marki na Facebooku, na nośnikach outdoorowych w największych miastach (Warszawa, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków, Szczecin, Bydgoszcz) oraz w prasie kobiecej. Potrwają do końca marca.

grafika

Za kreację, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos, zaś za zakup mediów dom mediowy Mediacom.

grafika
jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"