Hyperion na koniec 2008 roku chce mieć 100 tys. klientów

Spółka teleinformatyczna Hyperion, która w piątek zadebiutowała na warszawskim parkiecie, chce dzięki przejęciom mieć na koniec 2008 roku około 100 tys. klientów.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Poinformował podczas uroczystości debiutu prezes Hyperiona Tomasz Gajdziński. Obecnie firma oferuje swoje usługi 38 tys. użytkownikom, a sfinalizowanie pierwszych akwizycji zapowiada już do końca września.

„Docelowo w ciągu około dwóch lat, a więc mniej więcej do końca 2008 roku chcemy mieć 100 tys. klientów. Ten cel zamierzamy osiągnąć głównie dzięki konsolidacji rynku” – powiedział Gajdziński.

„Pierwsze transkacje przejęć będziemy zamykać do końca września. Szacuję, że do końca tego roku liczba naszych klientów może wzrosnąć do 50 tys.” – dodał.

Podczas publicznej emisji akcji Hyperion oferował 5 mln akcji po cenie emisyjnej 7 zł. W piątek za jedną akcję płacono 12zł.  Ze środków pozyskanych z rynku na akwizycje ma być przeznaczone 22 mln zł.

Hyperion to firma oferująca przede wszystkim dostęp do internetu i telefonii IP, ma 35 tys. abonentów. W zeszłym roku miała 1 mln zł zysku netto przy 15,5 mln zł przychodów.

Prezes Hyperiona podtrzymał prognozy zakładające osiągnięcie przez Hyperiona w tym roku 3,5 mln zł zysku netto oraz 6,5 mln zł EBITDA. Zdaniem prezesa przychody spółki sięgną w tym roku 20-22 mln zł.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska