Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do komunikacji finałów globalnego konkursu architektonicznego Architecture Students Contest.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Konsultanci Icon Strategies odpowiadają za przygotowanie koncepcji komunikacji finałów konkursu Architecture Students Contest, obsługę medialną wydarzenia, w tym relacje z dziennikarzami zagranicznymi przybywającymi do Warszawy oraz komunikację wydarzenia w mediach społecznościowych.

Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze rekomendacji.

Architecture Students Contest w Warszawie

Architecture Students Contest to międzynarodowy konkurs architektoniczny o zasięgu globalnym organizowany od 2004 roku przez Grupę Saint-Gobain. Co roku bierze w nim udział blisko trzy tysiące studentów architektury z 40 krajów, reprezentujących ponad 200 uczelni wyższych.

W organizowanej raz do roku edycji konkursu uczestnicy stają przed zadaniem rewitalizacji rzeczywistego obszaru wyznaczonego przez organizatorów w jednym z miast na świecie. W latach poprzednich były to m.in. Paryż, Madryt, Mediolan i Dubaj. W tym roku to Warszawa, gdzie w dniach 8-10 czerwca odbędzie się również globalny finał konkursu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska