“Idealna niania” z TVN Style trafiła do 17 krajów świata

Grupa TVN sprzedała zagranicę kolejne programy z oferty stacji TVN Style. Największą popularnością cieszy się format “Idealna niania”, który trafił już do 17 krajów.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

“Idealna niania” to program łączący gatunki reality i scripted-docu, który pokazuje jakie są zachowania opiekunek do dzieci, gdy zostają z pociechami same w domu. Dotąd pierwsze jego dwa sezony zostały sprzedane do takich krajów jak Rosja, Ukraina, Białoruś, Gruzja, Kazachstan, Azerbejdżan, Armenia, Uzbekistan, Tadżykistan, Kirgistan, Turkmenistan, Mołdawia, Łotwa, Litwa, Estonia, Południowa Osetia i Abchazja.

TVN sprzedał też trzy sezony programu kulinarnego Pascala Brodnickiego “Smakuj świat z Pascalem” do Hiszpanii, a także sfinalizował sprzedaż trzeciej serii do Hong Kongu. Poza tym “Pyszna Wielkanoc” Anny Starmach trafiła do Izraela. Wszystkie te trzy produkcje zaczęły być emitowane w TVN Style, gdy kanałem kierowała Małgorzata Łupina, obecnie zastępca dyrektora programowego TVN.

Za sprzedaż międzynarodową odpowiada w Grupie TVN dział, którym od stycznia br. kieruje Christian Anting (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa