Igor Wójcik i Marcin Nowak w Blomedia

Igor Wójcik i Marcina Nowaka dołączyli do działu sprzedaży sieci blogów Blomedia. Wójcik pracował ostatnio w Polsat Media, a Nowak – w Burda Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Igor Wójcik (na zdjęciu z lewej) w dziale sprzedaży sieci blogów Blomedia będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży produktów reklamowych Blomedia. Do jego obowiązków będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Wójcik jest związany z branżą internetową od ponad 10 lat, w tym czasie pracując m.in. z serwisie ogłoszeniowym Trader.pl oraz portalu Gazeta.pl. Przez ostatnie dwa lata zajmował stanowisko kierownika sprzedaży w dziale internetowym Polsat Media.

grafika

Natomiast Marcin Nowak będzie zajmował się w dziale sprzedaży Blomedia sprzedażą powierzchni reklamowej klientom bezpośrednim. Nowak pracuje w branży od 10 lat. Wcześniej był związany z Burda Media, gdzie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowej do tytułów z segmentu IT Interactive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa