Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz razem jako Dozo Media

Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz rozpoczynają pracę jako team kreatywny Dozo Media, który będzie pomagał marketerom w przygotowywaniu i realizacji niestandardowych działań w social media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dozo Media będzie świadczyć usługi z zakresu kreacji i realizacji niestandardowych akcji marketingowych z blogerami, youtuberami i liderami opinii, a także produkcją treści wideo do internetu. Swoją ofertę kieruje do reklamodawców, agencji reklamowych i public relations oraz domów mediowych.

Ilona Patro niestandardowymi działaniami marketingowymi w social media - głównie z udziałem blogerów i vlogerów - zajmuje się od ponad 5 lat. Pracowała m.in. Grupie Heureka (obecnie VML Poland) oraz Hypermedia Isobar. Animuje też środowisko blogowe: organizuje spotkania dla blogerów, wspiera ich inicjatywy.

Krzysztof Gonciarz od 2007 roku zajmuje się produkcją wideo do internetu. Publikuje filmiki (satyryczne, vlogi i o tematyce podróżniczo-kulinarnej) na kilku kanałach youtube’owych, a ogółem jego materiały zanotowały ponad 100 mln obejrzeń. Gonciarz napisał też książkę „Webshows: Sekrety wideo w internecie”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję