„Impreza dokoła świata” - Crunchips promowane z Heyah

Pod hasłem „Impreza dokoła świata” ruszyła promocja chipsów Crunchips (Lorenz Snack-World), w której można zdobyć m.in. doładowania Heyah i tuBiedronka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Opcom i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Impreza dokoła świata” w 140- i 150-gramowych opakowaniach chipsów Crunchips X-Cut znajdują się kody, które można przesyłać SMS-em lub poprzez aplikację na stronie crunchips.pl, otrzymując w zamian doładowania w sieciach Heyah i tuBiedronka. Każdy uczestnik może zdobyć maksymalnie pięć takich doładowań.

Osoby, które zgłoszą po pięć kodów, w drugim etapie akcji będą mogły powalczyć o smartfony oraz 4-osobowy wyjazd do Indii i Meksyku. Warunkiem jest udzielenie najbardziej oryginalnej i śmiesznej odpowiedzi na zadane pytanie.

grafika

Pierwszy etap akcji potrwa do końca listopada, a drugi - do połowy grudnia. Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone głównie w internecie.

Za koncepcję i obsługę akcji oraz kreację jej serwisu internetowego i reklam odpowiada agencja Opcom, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych