„InStyle” w wersji drukowanej zniknie z rynku brytyjskiego

Magazyn modowy „InStyle” wydawany przez Time Inc. wkrótce przestanie ukazywać się w wersji drukowanej w Wielkiej Brytanii. Numer grudniowy będzie jego ostatnim wydaniem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„InStyle” w wersji drukowanej zniknie z rynku brytyjskiego

Wydawca magazynu planuje wprowadzenie i realizację nowej strategii digitalowej we współpracy z zespołem amerykańskiego „InStyle”. Przewiduje wzrost na wszystkich swoich platformach cyfrowych w Wielkiej Brytanii o 200 proc. w 2017 roku. Obecnie zespoły wydawnicze w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii pracują nad nową platformą internetową dla rynku brytyjskiego.

„InStyle” w Wielkiej Brytanii ukazuje się od 2001 roku, a jego serwis internetowy działa tam od 2007 roku.

Redaktor naczelna Charlotte Moore uzasadnia, że pismo zostało dotknięte zmianami związanymi z konsumpcją mediów. Tłumaczy, że świat mody dramatycznie szybko się zmienia, na co reagują odbiorcy magazynu. Na te zmiany musi też zareagować pismo.

W pierwszej połowie br. średnia sprzedaż „InStyle” w Wielkiej Brytanii wyniosła 78 262 egz. Było to 18 proc. mniej niż rok wcześniej.

Zdaniem wydawcy zwiększenie zawartości cyfrowej magazynu spowoduje, że magazyn w wersji internetowej będzie atrakcyjny zarówno dla jego odbiorców, jak i partnerów reklamowych.

Zespół redakcyjny magazynu liczy 26 osób. Obecnie prowadzone są rozmowy z pracownikami, co do ich dalszej przyszłości w wydawnictwie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI