Instytut Książki planuje nową odsłonę kampanii promującej czytelnictwo

Na drugą połowę roku Instytut Książki planuje ogólnopolską kampanię promującą czytelnictwo wśród najmłodszych. Ma na nią ponad 1,6 mln zł netto i będzie szukać agencji do jej realizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zaplanowaną na drugą połowę tego roku działania będą kontynuacją kampanii "Mała książka - wielki człowiek" realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017 i 2018, skierowanej głównie do osób posiadających dzieci, zachęcającej do czytania generacyjnego.

W związku z ich realizacją Instytut Książki będzie w niedługim czasie szukać w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów (telewizja, radio, otudoor), produkcją reklam (spoty, virale), obsługą strony www, działaniami w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter), eventami, działaniami ambientowymi i obsługą PR.

Budżet jaki ma na te działania wynosi 1,63 mln zł netto (bez VAT).

Ubiegłoroczną kampanię promującą czytelnictwo realizowały dla Instytutu Książki agencje BringMore Advertising i Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?