ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz

Telewizja ITV planuje trzykrotnie zwiększyć do końca roku swójudział w rynku. Ma się to stać dzięki nowej ramówce i oprawiegraficznej. Od marca kanał wprowadził kilka nowych formatów, ajeszcze wiosną chciałby emitować program z Jolą Rutowicz w roliwspółprowadzącej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W marcu na antenie należącej do spółki Telestar stacji pojawiłysię takie audycje jak "Dobra żona" (program w którym gwiazdydoskonalą swoje umiejętności kulinarne), "Wszystko gra" (audycjamuzyczna w której pary mogą sprawdzić dopasowanie swoich imion),"Monkeys Show" (program z elementami kabaretu i lista przebojów),"Hot Aerobic" (pasmo w którym dziewczyny prezentują układy tanecznez teledysków) i "Milioneria" (teleturniej interaktywny). ITVwprowadziła też do ramówki drugi program z muzyką disco polozatytułowany "Disco Polo Life".

Kolejne nowości kanał planuje na kwiecień. Stacja ruszy wtedy zemisją programu "Cyfrowy Polsat Show", w którym znajdzie sięprezentacja oferty platformy, konkursy i ciekawostki ze światagwiazd. Na przełomie kwietnia i mają pojawi się natomiast magazyn"Wyjątkowi show". Sławni ludzie będą musieli w nim udowodnić swojąwyjątkowość. ITV chciałaby, aby na jej antenie pojawiła się teżJola Rutowicz - Negocjujemy z nią współprowadzenie programu -zdradziła nam Aleksandra Fajęcka, dyrektor ds. programowych imarketingu w ITV.

Kanał od marca wprowadził nową oprawę graficzną i logo.Nawiązują one do rozrywkowego charakteru stacji, a za ichprzygotowanie odpowiadała agencja Artevido.

Zmiany rozmówkowe i graficzne w ITV mają przynieść wzrostudziału stacji z obecnych ok. 0,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49do 0,5 proc. - Są plany, by nastąpiło to do końca roku - powiedziałna wczorajszej konferencji Michał Kamiński, szef firmy Media5,odpowiadającej za sprzedaż reklam w ITV.

Mimo wprowadzenia wielu nowych formatów w wiosennej ramówce,kampanię reklamową kanał planuje jednak dopiero na jesień.Wykorzystane zostaną w niej zarówno działania ATL jak i BTL.

Prezes Telestar Witold Laskowski na konferencji poinformowałtakże, iż spółka podpisała z firmą Info-TV- FM umowę orozpowszechnianiu programu ITV poprzez sieć telefonii mobilnej(Info TV-FM w marcu wygrała konkurs UKE na operatora telewizjimobilnej). Nie wiadomo jeszcze jakie dokładnie treści kanałzaoferuje w ramach tego przekazu.

ITV nadawana jest niekodowanie z saetlity Hot Bird, dlategokanał oglądać mogą posiadacze odbiorników FTA i abonenci wszystkichplatform cyfrowych. Stacja obecna jest też w sieciach kablowych.Dociera do 43 proc. gospodarstw domowych.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa