Jacek Józwiak: z Google do ReveScore w Group One

Jacek Józwiak objął funkcję platform sales managera w agencji ReveScore należącej do holding marketingowego Group One. Poprzednio pracował w Ströer Digital Media i Google.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
2 komentarze

W ReveScore Jacek Józwiak będzie odpowiedzialny za sprzedaż platformy DoubleClick, jej usług dodatkowych oraz za nadzór, wsparcie i prowadzenie szkoleń produktowych w Polsce i całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Utworzona przez Group One we wrześniu br. firma ReveScore została pierwszym partnerem technologicznym w Europie Środkowo-Wschodniej platformy marketingowej DoubleClick należącej do Google. - Już teraz widzimy, że utworzenie ReveScore i nawiązanie strategicznego partnerstwa z DoubleClick by Google było słuszną decyzją. Wciągu zaledwie dwóch miesięcy działania spółki udało się pozyskać kilku dużych klientów, a to otwiera nowe możliwości rozwoju również dla mnie - opisuje Jacek Józwiak.

Poprzednio pracował w Google jako solutions account manager platformy DoubleClick. Odpowiadał za kompleksową współpracę z największymi klientami agencyjnymi z Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej oraz wdrażanie i szkolenie nowych partnerów DoubleClick w całym tym regionie. Wcześniej przez kilka lat pracował w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media (odpowiadał za pozyskiwanie powierzchni reklamowych, a następnie adaptację i wdrażanie nowych produktów reklamowych) oraz jako redaktor naczelny serwisu PiłkarskiDziennik.pl.

W sierpniu br. z Google do Group One przeszła Joanna Czekaj.

Komentarze (2)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"