Jacek Karolak w interaktywnym Starcomie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od sierpnia w Starcomie ruszył wyodrębniony dział interaktywny, na którego czele stanął Jacek Karolak.

Nowy szef interaktywny Starcomu związany był w ostatnich latach z Magic Group (eLoyalty Director), portalem Arena.pl (menedżer ds rozwoju) i miesięcznikiem "Modern Marketing". Szlify w tradycyjnym marketingu zdobywał w dziale doradztwa Ernst & Young oraz w Master Foods Polska.

Starcom zdobył także w wyniku wygranych przetargow trzech nowych klientów w zakresie planowania i zakupu mediów: Bonduelle (przetwory warzywne), Ferax (marka Gatta, rajstopy damskie), Medort (marka Memo, buty ortopedyczne) oraz Komfort (wykładziny i panele podłogowe), którego obsługe mediowa powierzyła Starcomowi agencja kreatywna DCS ze Szczecina.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?