Jak zdobyć 1,5 mld klientów

Z 'komórek' korzysta obecnie 1,5 mld osób, jednak kolejnych 3,5 mld mieszka na terenie objętym zasięgiem sieci telefonii komórkowej

4press
4press
Udostępnij artykuł:

Analitycy Forrester Research doradzają producentom i operatorom, jak pozyskać część tej grupy dla rynku telekomunikacyjnego

Choć telefon komórkowy posiada dziś statystycznie co czwarty mieszkaniec Ziemi, według Forrester Research istnieje realna szansa, by w niedługim czasie liczba użytkowników „komórek” uległa podwojeniu. Aby tak się stało, producenci telefonów i operatorzy sieci komórkowych muszą spełnić kilka warunków. Jak nietrudno się domyślić, kluczem do sukcesu ma być pozyskanie klientów w krajach rozwijających się.

Podstawowym warunkiem dotarcia do nowych rynków jest obniżka cen telefonów i zapewnienie tańszych usług. Producenci powinni rozszerzyć ofertę tanich modeli, zapewniających wprawdzie niższe marże niż w wypadku zaawansowanych aparatów, ale wysoki wolumen sprzedaży powinien to zrekompensować. Z kolei operatorzy muszą stworzyć możliwie najtańszą ofertę, „ogołoconą” z wszelkich ponadstandardowych usług. Niezbędne będzie jednak wsparcie ze strony rządów, które powinny zmniejszyć obciążenia podatkowe dla operatorów.

Źródło informacji: cellular-news

4press
Autor artykułu:
4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych