Nowy serial „Jak zmienić świat” od 7 września w National Geographic

W sobotę, 7 września w Polsce zadebiutuje dokumentalny serial „Jak zmienić świat”, który produkuje National Geographic i Procter & Gamble we współpracy z Global Citizen i RadicalMedia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Nowy serial „Jak zmienić świat” od 7 września w National Geographic

„Jak zmienić świat” to 6-odcinkowy cykl dokumentalny, który podejmuje temat najtrudniejszych wyzwań, z jakimi mierzy się ludzkość na świecie. Są to takie problemy jak m.in.: ubóstwo, równe prawa do edukacji, czy zanieczyszczenie środowiska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klimat-sie-zmienia-zmien-sposob-myslenia-kampania,7170851625363073a ##

W serialu znaleźli się m.in.: Hugh Jackman, Common, Usher, Rachel Brosnahan, Gayle King, Bonang Matheba, Darren Criss, Pharrell Williams, Uzo Aduba, Becky G oraz Priyanka Chopra Jonas.

Premierowe odcinki „Jak zmienić świat” na antenie National Geographic będzie można oglądać w soboty o godz. 21.00, począwszy od 7 września.

Światowa premiera cyklu odbyła się 5 września. Serial będzie emitowany w 172 krajach i 43 wersjach językowych.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska