Jakub Polakowski strategy directorem w Havas Intelligence

Do zespołu Havas Intelligence (Havas Media Group) dołączył Jakub Polakowski który objął stanowisko strategy director. Ostatnie osiem lat związany był z K2 Precise.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Polakowski strategy directorem w Havas Intelligence
Jakub Polakowski

Polakowski w zespole strategiczno-badawczym Havas Intelligence będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie zarówno obecnych klientów, jak również nowych podczas procesów z obszaru new business. Jego kompetencje wzmocnią także zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych, pozwalających na bieżące mierzenie efektywności prowadzonych działań reklamowych. Będzie raportować bezpośrednio do szefowej zespołu – Anny Kuropatwy, head of strategy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/filip-beznicki-digital-strategy-director-havas-media-group ##

Jakub Polakowski ostatnio w K2 Precise

Jakub Polakowski przez ostatnie 8 lat jako strategy director w K2 Precise zajmował się tworzeniem strategii mediowych i doradztwem strategicznym zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business.

To strateg mediowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu klientów z wielu różnych kategorii, m.in. Coca-Cola, Mondelez, Fiat, Honda, Samsung, LG, PZU, Raiffeisen Polbank, UPC, TUI, Allegro, Carrefour, Nutricia, Danone, GSK, USP Zdrowie czy L'Oréal. Współtworzył jeden z pierwszych działów digital media na polskim rynku agencyjnym w ramach Grupy Publicis.

Havas Intelligence to zespół badaczy i strategów odpowiadających za badania i insighty konsumenckie oraz tworzenie strategii komunikacyjnych w Havas Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?