Polakowski w zespole strategiczno-badawczym Havas Intelligence będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie zarówno obecnych klientów, jak również nowych podczas procesów z obszaru new business. Jego kompetencje wzmocnią także zespół w zakresie rozwoju nowych produktów analityczno-badawczych, pozwalających na bieżące mierzenie efektywności prowadzonych działań reklamowych. Będzie raportować bezpośrednio do szefowej zespołu – Anny Kuropatwy, head of strategy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/filip-beznicki-digital-strategy-director-havas-media-group ##
Jakub Polakowski ostatnio w K2 Precise
Jakub Polakowski przez ostatnie 8 lat jako strategy director w K2 Precise zajmował się tworzeniem strategii mediowych i doradztwem strategicznym zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business.

To strateg mediowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu klientów z wielu różnych kategorii, m.in. Coca-Cola, Mondelez, Fiat, Honda, Samsung, LG, PZU, Raiffeisen Polbank, UPC, TUI, Allegro, Carrefour, Nutricia, Danone, GSK, USP Zdrowie czy L'Oréal. Współtworzył jeden z pierwszych działów digital media na polskim rynku agencyjnym w ramach Grupy Publicis.
Havas Intelligence to zespół badaczy i strategów odpowiadających za badania i insighty konsumenckie oraz tworzenie strategii komunikacyjnych w Havas Media Group.












