Jay Hunt zajmie się rozwojem formatów wideo w Apple

Jay Hunt dołączyła do Apple jako dyrektor kreatywna działu rozwoju treści wideo w Europie. Przez ostatnie 7 lat była chief creative officerem w brytyjskiej telewizji Channel 4.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jay Hunt ma wieloletnie doświadczenie w branży telewizyjnej. To ona stoi za sukcesem takich formatów jak „Sherlock”, „Luther”,” Humans” czy „Gogglebox” (ten ostatni, w Polsce emitowany na kanale TTV). Sprowadziła z USA do brytyjskiej telewizji seriale „Homeland” i „Opowieść Podręcznej” („The Handmaid’s Tale”). Hunt przez wiele lat była związana z BBC i Channel 5, a ostatnie siedem lat spędziła w Channel 4. Ze stacją rozstała się w lipcu tego roku.

Jako creative director Jay Hunt będzie rozwijać formaty telewizyjne i filmowe Apple w Europie. Raportować będzie do globalnych szefów tego obszaru - Jamiego Erlichta i Zacka Van Amburga, którzy przeszli do zespołu technologicznego giganta z Sony Pictures Television w czerwcu tego roku.

Apple ma w swoim portfolio jeden własny format telewizyjny – talent show „Planet of the Apps" dostępny na płatnej platformie Apple Music.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem