Wzrosty oglądalności programów Rachonia „Jedziemy” i „Jedziemy dalej” w TVP Info

W jesiennej ramówce magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledzi średnio 337 tys. widzów. Wyższą widownię - 446 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej”. Obie części audycji zanotowały wzrosty względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
23 komentarze
Wzrosty oglądalności programów Rachonia „Jedziemy” i „Jedziemy dalej” w TVP Info
Michał Rachoń w programie TVP Info „Jedziemy”; fot. TVP

Poranny program TVP Info „Jedziemy” aktualnie emitowany jest od poniedziałku do piątku około godz. 7.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 17 października 2022 roku wyniosła 337 tys. osób, co przełożyło się na 10,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,07 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najpopularniejsze wydanie głównej części audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 3 października - obejrzało je 410 tys. widzów.

Audycja ma o 39 tys. widzów mniej względem analogicznego okresu rok wcześniej. Od 2 września do 18 października ub.r. cykl śledziło 298 tys. osób (odpowiednio 9,13 proc., 3,97 proc. i 5,38 proc. udziału).

grafika

„Jedziemy dalej” śledzi 446 tys. widzów

Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „Jedziemy dalej”, którą można oglądać o godz. 8.00 (również od poniedziałku do piątku). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 446 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 11,77 proc., 3,44 proc. i 6,21 proc.

„Jedziemy dalej” względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskało 68 tys. osób - wówczas cykl śledziło 378 tys. widzów (10 proc., 3,78 proc. i 5,14 proc. udziału).

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-tvp-info-profil-widza-jak-odbierac-mux-3-sieci-kablowe-dane-ogladalnosc-jesien-2022,7169748554504321a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background
Komentarze (23)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"