Tak Jet Line uczci pamięć Powstańców Warszawskich

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line 1 sierpnia na czas „Godziny W” w Warszawie i innych miastach zawiesi emitowanie komunikatów komercyjnych na swoich nośnikach. – Co roku, za wiedzą naszych klientów i partnerów zatrzymujemy wszystkie spoty na godzinę, aby skupić uwagę na atmosferze w mieście – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Maszewska, szefowa komunikacji i marketingu w Jet Line.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Tak Jet Line uczci pamięć Powstańców Warszawskich
fot. Jet Line

„W przyszły piątek, jak co roku 1 sierpnia o godzinie 17.00 Warszawa zatrzyma się na chwilę, wybrzmią syreny i klaksony, zacisną się gardła. Jak co roku na godzinę zatrzymamy emisję wszystkich komercyjnych i partnerskich spotów na naszych ekranach DOOH w Warszawie i w innych miastach. Wyemitujemy w tym czasie okolicznościową planszę "Godzina W"” – czytamy w komunikacie Jet Line.

Pamięć o Powstaniu Warszawskim

– Outdoor, reklama, komunikacja w przestrzeni i działanie w mieście i poza miastem - to jest nasze środowisko naturalne. Równie naturalnie Warszawa, w której mieszkamy i pracujemy jest nam szczególnie bliska, nic tu nie jest obojętne - mówi nam Agnieszka Maszewska, kierująca komunikacją i marketingiem w Jet Line.
– Co roku, za wiedzą naszych klientów i partnerów zatrzymujemy wszystkie spoty na godzinę, aby skupić uwagę na atmosferze w mieście – dodaje.

Jet Line w tym roku poza wstrzymaniem komercyjnej emisji spotów, pokaże krótkie nagrania poświęcone grafikom Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, a od 2 sierpnia emituje specjalnie przygotowywane spoty.

Firma od lat angażuje się w obchody powstania, współpracuje też z Muzeum Powstania Warszawskiego.

W 2020 roku Bohaterami wystawy „Ślady Powstania Warszawskiego” były miejsca Warszawy. Ulice, skwery, budynki. Każde ze 100 zdjęć precyzyjnie ilustrowało historię miejsca lub okolicy, w której dziś jest ekran cyfrowy, a w 1944 trwało Powstanie. Rok później na nośnikach Jet Line prezentowano fotografie Eugeniusza Lokajskiego, „Broka”, który dokumentował powstanie od 1 sierpnia do 25 września, kiedy to w 1944 roku „Brok” zginął.

W 2022 roku motywem przewodnim pamięci o sierpniu ’44 zostały listy, w 2023 roku - miłość, której poświęcono obchody 79. rocznicy wybuchu powstania, w które Jet Line włączyło się, emitując okolicznościowe spoty (w ramach współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego). 

1 sierpnia obchodzona będzie 81. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Tradycyjnie o 17:00, w „Godzinę W”, stolica zatrzyma się w hołdzie uczestnikom powstańczego zrywu.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy