Josep Hernandez przeszedł z Mondelez do Wavemaker

Josep Hernandez, poprzednio pełniący funkcję senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez, dołączył do zespołu agencji Wavemaker, gdzie objął stanowisko global client lead. Odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Wavemaker (agencji, która powstała z połączenia MEC i Maxusa) Josep Hernandez odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal. Zajmie się m.in. globalną strategią dla tego marketera, która potem wdrażana będzie na rynkach lokalnych.

Będzie pracować w biurze w Paryżu, a raportować do Aarona Smitha, global chief client officera Wavemaker.

Josep Hernandez ostatnio, od 2012 roku, pracował jako senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez. Przypisuje mu się rosnąc, globalny zwrot inwestycji w media dla takich marek koncernu jak Oreo, Cadbury, Trident.

Wcześniej związany był z rynkiem agencji reklamowych, pracował m.in. w Wunderman, Y&R i Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"