ROZWIŃ

Josh Hartnett twarzą nowego zapachu Armaniego

Emporio Armani wspiera premierę swojego nowego zapachu Diamonds forMen kampanią reklamową z udziałem amerykańskiego aktora JoshaHartnetta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Hartnett znany jest z rół w takich filmach jak "Pearl Harbor","Helikopter w ogniu", "Czarna Dalia", "Sin City" i "Oni" -informuje serwis Brand Republic.

30-letni aktor wystąpi zarówno w telewizyjnych jak i prasowychreklamach nowego zapachuArmaniego, który do sklepów trafi we wrześniu. Kampania uwzględniam.in. zdjęcia wyglądające jakby Hartnett był fotografowany przezpaparazzich.

Według medialnych doniesień Giorgio Armani szukał kogoś ktoodzwierciedlałby "śmiały urok seksapilu" dający wyraz nowemuzapachowi. Wybór Hartnetta sprawił, że jest on pierwszą męskągwiazdą reprezentującą linię Giorgio Armani Beauty.

We wcześniejszej kampanii wspierającej kobiecą wersję zapachu(Emporio Armani Diamonds) występowała gwiazda muzyki pop BeyonceKnowles, która w spocie telewizyjnym śpiewała piosenkę pt."Diamonds are a Girl's Best Friend".

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych