Julia Wieniawa ambasadorką Zalando

Aktorka Julia Wieniawa została ambasadorką platformy ecommerce Zalando. W sezonie jesienno-zimowym podzieli się z użytkownikami rekomendacjami dotyczącymi asortymentu platformy i zaprezentuje ulubione trendy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Pierwsze efekty współpracy Zalando z Julią Wieniawą widoczne są m.in. na specjalnej stronie na Zalando. oraz w mediach społecznościowych - na profilu influencerki na Instagramie i stronie platformy na Facebooku.

- Najbardziej lubię w modzie to, że pozwala mi się zmieniać. Tworzę stylizację w zależności od nastroju, samopoczucia czy okazji. Cieszę się, że jako ambasadorka Zalando mogę inspirować innych do zabawy stylem i odkrywania ulubionych trendów - mówi Julia Wieniawa.

grafika
grafika
grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zalando-zyskuje-w-dobie-pandemii-koronawirusa-przychody-w-gore-o-28-procent-zalando-jak-korzystac-jak-kupowac-ceny-oferta ##

Zalando promuje się z Julią Wieniawą

Współpraca Zalando i Julii Wieniawy to kontynuacja działań promocyjnych Zalando na polskim rynku obejmujących influencerów i stanowi część lokalnej strategii marketingowej.

W sezonie wiosna/lato 2020 Zalando ogłosiło współpracę ambasadorską z Magdą Pieczonką, makijażystką i ekspertką w kategorii Beauty, a w 2019 roku współpracowało z Jessicą Mercedes Kirschner i Julią Kuczyńską.

Julia Wianiawa występowała dotychczas w reklamach takich marek jak Deichmann, Soraya Plante, The Sims, Reebok, NeoNail, Fanta, Rimmel.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji