„Latem dowozimy też w plener" w reklamach Jush od agencji PZL

Rusza nowa, letnia kampanii aplikacji Jush działającej w ramach Grupy Żabka. Za jej kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Latem dowozimy też w plener" w reklamach Jush od agencji PZL

W okresie letnio-wakacyjnym aplikacja Jush chce wyjść ze swoją ofertą do aktualnych i potencjalnych klientów, którzy w wiosennych i letnich miesiącach coraz więcej czasu spędzają poza domem, na świeżym powietrzu. Oferta dostaw została dostosowana do tego trybu spędzania czasu.

Jush rusza właśnie z kampanią pod hasłem „Latem dowozimy też w plener", w której podkreśla, że dostarcza zakupy w dowolne miejsce, nie tylko do domów czy mieszkań.

W kampanii wykorzystano kreacje bazujące na ilustracjach. Część ilustracyjną połączono z częścią fotograficzną.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-korzystac-zabka-jush-zakupy-w-kwadrans-ceny-oferta-katowice-krakow-piaseczno,7169871351593089a ##

Kampania potrwa do końca sierpnia. Pierwszym efektem współpracy PZL i Jush był spot radiowy promujący aplikację Jush, który emitowany był kwietniu tego roku.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Grażyna Jastrzębska, Agnieszka Żylińska-Rękas, Tytus Klepacz. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio Sparta Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami