JWT udziałowcem w Hirschen Group

Sieciowa agencja reklamowa J Walter Thompson (należąca do koncernu WPP) nabyła mniejszościowy pakiet udziałów w Hirschen Group, niezależnej grupie agencji w Niemczech.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
JWT udziałowcem w Hirschen Group

Przychody Hirschen Group w 2014 roku wyniosły 37,3 mln euro. Pochodziły z usług związanych z reklamą, PR, public affairs, strategią i doradztwem.

Firma istnieje od 1995 roku, została założona przez Bernda Heusingera i Marcela Loko. W 2005 roku dołączył do nich Martin Blach jako dyrektor generalny. Grupa obecnie zatrudnia ok. 500 osób w dziewięciu biurach.

Przedstawiciele JWT zapewniają, że Hirschen Group będzie nadal funkcjonować jako niezależna struktura, a jej biura w Dusseldorfie, Stuttgarcie i Frankfurcie nie zostaną połączone z działającymi w tych miastach biurami JWT.

By transakcja została sfinalizowana, potrzebne są zgody odpowiednich regulatorów. Właściciel JWT, grupa WPP, tłumaczy tę akwizycję realizowaniem strategii rozwoju i wzmacniania usług na najważniejszych i szybko rosnących rynkach.

Niemcy to dla sieci WPP czwartym rynkiem na świecie, po USA, Wielkiej Brytanii i Chinach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata