Były menedżer z LifeTube'a w Tears of Joy

Do agencji influencer marketingowej Tears of Joy dołącza Kamil Bolek, zajmie nowe stanowisko business development director. W ostatnich miesiącach działał na rynku jako niezależny konsultant.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Były menedżer z LifeTube'a w Tears of Joy

Kamil Bolek zajmie się w Tears of Joy budową i rozwojem nowej usługi agencji – VideoSEO. W oparciu o pogłębioną analitykę zachowań użytkowników ma tworzyć treści wideo optymalizowane pod algorytmy zarówno Google, jak i wyszukiwarek najpopularniejszych mediów społecznościowych. Usługa jest już dostępna na YouTube, w przyszłości dołączy również TikTok oraz Instagram.

Tears of Joy rozwinie nową usługę

Agencja odpowiadać będzie za analitykę, opracowanie kreatywnych strategii, produkcję wideo oraz połączenie działań VideoSEO ze współpracą z twórcami internetowymi.

– Wideo jest dzisiaj bez wątpienia podstawowym nośnikiem wszelkich treści w internecie, a YouTube jest obecnie w tej kategorii niekwestionowanym liderem. Jest nie tylko największym portalem wideo, najpopularniejszym medium społecznościowym w Polsce, ale i drugą najpopularniejszą wyszukiwarką, z której wyniki bardzo często pojawiają się również na pierwszej stronie Google. Dlatego rozwój nowej usługi zaczynamy właśnie tam – komentuje Kamil Bolek, business development director.

Kamil Bolek z branżą marketingu internetowego związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej zajmował stanowisko CMO i członka zarządu sieci partnerskiej LifeTube (Grupa LTTM). Był również szefem komunikacji w globalnej platformie influencerskiej indaHash. Wykładowca, arbiter Komisji Etyki Reklamy. Ostatnio działał na rynku jako niezależny konsultant. 

Tears of Joy ma na koncie kampanie dla takich marek jak m.in. dla Durex, iSpot, LEGO, Nestle, Heineken oraz obsługując social media takich marek jak Semilac, Hebe, Żabka Jush! czy Riot Games. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"